Waarom Twitter?

– U leest wat er online gezegd wordt over uw bedrijf, product of merk en u kunt daarop inspelen.
– U bent laagdrempelig te benaderen voor geïnteresseerden.
– U kunt makkelijk het gesprek aan gaan met potentiële klanten of huidige klanten.
– U blijft op de hoogte van nieuws en actualiteiten uit uw branche en van uw concullega’s.
– U kunt gebruik maken van de ‘virale kracht’ van het medium en zo uw bereik in veelvoud vergroten.
– U kunt uw doelgroep ‘in realtime’ vragen om feedback of oproepen tot samenwerking.
– U kunt gemakkelijk uw netwerk uitbreiden met relevante contacten.
– U kunt uw doelgroep op de hoogte houden van nieuwe producten, diensten of speciale klant-aanbiedingen.

Twitter Training Basis

PROGRAMMA
-Hoe gebruik ik Twitter zakelijk?
-Welke stappen zijn nodig om succes te hebben?
-Wie moet ik volgen? Hoe krijg ik (meer) volgers?
-Welke Tools zijn effectief op Twitter?
-Hoe gebruik ik een Twitter social media Dashboard (Hootsuite).
-Welke Tools besparen mij veel tijd op Twitter?
-Hoe maak ik Twitter meetbaar?
-Hoe krijg ik via Twitter verkeer naar mijn website?
-Hoe kan ik leads genereren via Twitter?

Ook geef ik een Twitter PRO training, voor gevorderde Twitteraars..

Twitter training gevorderd

PROGRAMMA

– Een succesvolle Twitterstrategie: Stappenplan
– Scheiden van de zin en onzin op Twitter: gebruik maken van lijsten
– Tijd winnen en overzicht creëren met een Twitter Hootsuite-dashboard
– Hootlet: Twitteren en inplannen vanuit je browser
– SocialBro: Ontdekken wanneer de meeste van je volgers online zijn
– Twitter advertising: wat zijn de mogelijkheden
– De Twitter Card technologie
– Twitter analytics: Cijfers en KPI’s lezen.
– 11 onmisbare Twitter Apps.

Incompany training

Vanzelfsprekend neem ik voorafgaand aan alle in-company trainingen een degelijke intake af. Tevens krijgt iedere deelnemer voorafgaand aan de training een individuele digitale vragenlijst. Op basis hiervan maak ik van iedere incompany training maatwerk.

In mijn incompany trainingen probeer ik verschillende werkvormen af te wisselen, waarbij ik zowel gebruik maak van opdrachten op papier, op de laptop en bijvoorbeeld via smartphone. Al naar gelang wat u als opdrachtgever zou willen.

Ik beschik over goede didactische vaardigheden en ben zeer goed op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen.