Saskia Schiphof

Goed dat Jarno zijn in zijn training voorbeelden geeft die betrekking hebben op de praktijksituatie!

Saskia Schiphof Tigra Beheer
Peter Arnold Kolstein

Een aanrader voor iedereen, die meer uit social media wil halen!

Peter Arnold Kolstein Eigenaar Streek 56, Schiermonnikoog
Judith Runsink

Efficiënt, begrijpelijk en handig. Jarno zorgt voor kwalitatief hoogwaardige informatie. Nuttig, boeiend, praktisch en ik kan direct aan de slag!

Judith Runsink Code4Design
Karlijn Frequin-Poppelaars

Ik kan door de training ons zakelijk twitteraccount efficiënter beheren en het effect ervan beter meten.

Karlijn Frequin-Poppelaars Pepsico int.
Schermafbeelding 2012-08-21 om 20.33.55

Jarno toont deskundigheid, geeft veel handige en concrete tips, is enthousiast en vlot in zijn presentatie, krijgt zijn publiek meteen mee en weet voortdurend te boeien. Aanrader!

Ellen den Boer UWV Werkbedrijf
Schermafbeelding 2012-08-21 om 20.30.22

Jarno is een betrokken, zeer toegankelijke, mensgerichte professional in zijn vakgebied. Hij zet zich voor meer dan 100% in voor de mensen voor wie hij zijn werk doet.

Annemieke Boksem A.A.S. Financiële Diensten
Schermafbeelding 2012-08-21 om 20.28.20

Het belang en de reikwijdte van nieuwe sociale media heeft Jarno van meet af aan gezien en omarmd en belangrijker nog, met enthousiasme en overtuiging uitgedragen naar anderen!

Gert Gritter Rijksuniversiteit Groningen
Schermafbeelding 2012-08-21 om 20.25.01

Als je als bedrijf op zoek bent naar een bevlogen professional die het personeel op een leuke, praktische, maar ook humoristische manier traint, dan kan je niet om Jarno Duursma heen!

Richard Kuipers Gemeente Groningen
Schermafbeelding 2012-08-21 om 20.00.12

Jarno is drie maanden bij ons aan de slag geweest als social media specialist. (…) Hij heeft grote stappen gemaakt in de implementatie van social media in verschillende projecten.

Elsbeth Sonnega Gemeente Assen
Schermafbeelding 2012-08-21 om 19.51.47

Ik heb Jarno nu al een paar keer ingehuurd voor een trainings- of presentatieklus en alle opdrachtgevers waren vol lof!

Jeanet Bathoorn Directeur Trainingen, Zus.je
Schermafbeelding 2012-08-21 om 19.55.31

(…) welbespraakt en in de hoogste versnelling biedt Jarno zijn publiek een onvergetelijke rit in de TGV die ‘Social Media’ heet!

Gilbert Sewnandan Gemeente Groningen

Realiteit en de virtuele wereld vervlechten zich steeds meer. Een trend die zich verder, dieper en sneller zal ontwikkelen.

De bedrijven die uiteindelijk de strijd gaan winnen op het internet zijn de bedrijven die weten om te gaan met de mensen  die “connected” zijn. De consumenten (maar ook medewerkers van andere bedrijven) die gewend zijn met hun vragen, onderzoek, complimenten, initiatieven en klachten zich tot hun (sociale) netwerk op het internet te wenden. Bent u waar uw doelgroep is, dan doet u mee. Anders niet.

En ik kan niet vaak genoeg benadrukken dat het van belang is bij het gebruik van social media om een strategie te hanteren. Anders levert het niet veel rendement op. Zomaar een account starten op Twitter of een pagina aanmaken op Facebook heeft geen zin. Er moet een strategie achter zitten. Tijdens mijn social media training leert u hoe u een strategie opstelt en daarmee effectief gebruik maakt van de kansen die social media bieden.

Social media gaat over:

- Netwerken.
- In gesprek raken met uw doelgroep.
- Uw doelgroep op de hoogte houden van het nieuws van uw bedrijf.
- Uw doelgroep betrekken bij wat u doet. Een community maken.
- Ambassadeurs, ‘fans’ creëren voor uw bedrijf.
- Een menselijk, makkelijk te benaderen bedrijf creëren.
- Niet ‘pushen’ om iets te verkopen, maar klanten naar uw bedrijf laten komen.
- Online klantenservice en webcare creëren.

Training social media

Tijdens de training vertel ik u het volgende:

- Wat zijn social media en waarom moet ik er iets mee?
- Hoe verandert social media de wereld van (online) communiceren en zakendoen?
- Hoe werken social media platforms: Facebook, LinkedIn, Twitter, Hyves, Google+, etc, etc?
- Hoe kan ik social media zakelijk succesvol inzetten voor mijn bedrijf?
- Wat zijn de do’s en don’ts van social media?
- Wat zijn de succes-cases en wat kan ik daarvan leren?
- Hoe hou ik in de gaten wat er online over mijn bedrijf gezegd wordt?
- Hoe hou ik overzicht, creëer ik tijdwinst en vind ik nieuwe klanten met een social media dashboard?
- Hoe maak ik social media meetbaar?
- Wat is een goeie social media strategie voor organisaties en bedrijven?
-Hoe maak ik zo’n social media strategie?
- Wat zijn richtlijnen voor social media voor medewerkers van mijn bedrijf?
Meer weten?

Twitter

LinkedIn

  • slider-logo2
  • slider-logo3
  • slider-logo4
  • slider-logo5
  • Schermafbeelding 2012-08-22 om 17.09.04
  • Schermafbeelding 2012-08-22 om 17.08.41
  • Jarno Duursma UMCG
  • Schermafbeelding 2012-10-20 om 16.25.32
  • Schermafbeelding 2012-12-17 om 22.49.37
  • Vegter's Rolletjes
  • BGG
  • RUG
Powered by WishList Member - Membership Site Software