Social Media: here to stay..

Realiteit en de virtuele wereld vervlechten zich steeds meer. Een trend die zich verder, dieper en sneller zal ontwikkelen. De bedrijven die uiteindelijk de strijd gaan winnen op het internet zijn de bedrijven die weten om te gaan met de mensen  die “connected” zijn. De consumenten (maar ook medewerkers van andere bedrijven) die gewend zijn met hun vragen, onderzoek, complimenten, initiatieven en klachten zich tot hun (sociale) netwerk op het internet te wenden. Bent u waar uw doelgroep is, dan doet u mee. Anders niet. En ik kan niet vaak genoeg benadrukken dat het van belang is bij het gebruik van social media om een strategie te hanteren. Anders levert het niet veel rendement op. Zomaar een account starten op Twitter of een pagina aanmaken op Facebook heeft geen zin. Er moet een strategie achter zitten. Tijdens mijn social media training leert u hoe u een strategie opstelt en daarmee effectief gebruik maakt van de kansen die social media bieden.

Schermafbeelding 2014-08-29 om 20.43.30

Social media gaat over:

- Netwerken. – In gesprek raken met uw doelgroep. – Uw doelgroep op de hoogte houden van het nieuws van uw bedrijf. – Uw doelgroep betrekken bij wat u doet. Een community maken. – Ambassadeurs, ‘fans’ creëren voor uw bedrijf. – Een menselijk, makkelijk te benaderen bedrijf creëren. – Niet ‘pushen’ om iets te verkopen, maar klanten naar uw bedrijf laten komen.
- Online klantenservice en webcare creëren.

Meer weten?

Schermafbeelding 2014-08-29 om 20.45.32

Training social media

Tijdens de training vertel ik u het volgende: – Wat zijn social media en waarom moet ik er iets mee? – Hoe werken social media platforms: Facebook, LinkedIn, Twitter, Google+, etc, etc? – Hoe kan ik social media zakelijk succesvol inzetten voor mijn bedrijf? – Wat zijn de do’s en don’ts van social media? – Wat zijn de succes-cases en wat kan ik daarvan leren? – Hoe hou ik in de gaten wat er online over mijn bedrijf gezegd wordt? – Hoe hou ik overzicht, creëer ik tijdwinst en vind ik nieuwe klanten met een social media dashboard? – Hoe maak ik social media meetbaar? – Wat is een goeie social media strategie voor organisaties en bedrijven? -Hoe maak ik zo’n social media strategie? – Wat zijn richtlijnen voor social media voor medewerkers van mijn bedrijf? Meer weten?

Contactformulier

[contact-form-7 id=”1670″ title=”Contact form 1″]   Op alle offertes zijn mijn algemene voorwaarden van toepassing