Social Media Strategie in 1 dag

We gaan deze dag aan de slag met de strategische rol van social media voor je bedrijf. We verdiepen ons in de verschillende platformen en kiezen welke het beste passen bij jouw bedrijfsdoelstellingen. Ook kijken we naar doelgroepen, doelstelling, interne inbedding, content en communicatie, meetbaarheid en beheer. De trainingsdag kent zowel strategische, tactische als operationele onderdelen.

Programma

  • De doelstellingen van social media zakelijk.
  • Kiezen voor de juiste social media platformen.
  • De kenmerken van een goede social media strategie.
  • Social media strategie Model:
  • Social research
  • Doelgroep
  • Ambitie / Visie
  • Doelstelling
  • Interne organisatie
  • Content en communicatie
  • Uitvoer
  • Beheren, meten, leren

Bekijk mijn kanalen

Check mijn Twitter.
Jarno op Instagram
Mijn zakelijke Facebookpagina
Jarno op LinkedIn
Mijn Youtube kanaal

Quickscan

Onderdeel van deze dag is het plegen van een social media quickscan. Op basis hiervan kan ik specifiek adviseren over de inzet van social media voor uw bedrijf. Weg dus met social media koudwatervrees. Versterk uw bedrijfsdoelstellingen en concurrentiepositie. Neem direct contact op!
Neem contact met me op!

Incompany training

Vanzelfsprekend neem ik voorafgaand aan alle in-company trainingen een degelijke intake af. Tevens krijgt iedere deelnemer voorafgaand aan de training een individuele digitale vragenlijst. Op basis hiervan maak ik van iedere incompany training maatwerk.

In mijn incompany trainingen probeer ik verschillende werkvormen af te wisselen, waarbij ik zowel gebruik maak van opdrachten op papier, op de laptop en bijvoorbeeld via smartphone. Al naar gelang wat u als opdrachtgever zou willen.

Ik beschik over goede didactische vaardigheden en ben zeer goed op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen.